>
:

Ads 468x60px

piątek, 2 sierpnia 2013

Zapowiedź 3. kolejki T-Mobile Ekstraklasy!


Cracovia - Ruch Chorzów
Starcie dwóch drużyn, które jeszcze w tym sezonie nie zainkasowały kompletu punktów, ale ich gra nie jest najgorsza. Ruch zdobył dwa punkty, a Cracovia jeden po dwóch wyrównanych meczach. Jeżeli obie drużyny zagrają z pełną motywacją to możemy spodziewać się na prawdę ciekawego widowiska. Czy Cracovia zanotuje pierwsze zwycięstwo po rocznej banicji?
Mój typ: 2:2

Zawisza Bydgoszcz - Pogoń Szczecin
O pierwsze punkty od 19 lat w Ekstraklasie powalczy Zawisza, który jest obecnie na dnie ligowej tabeli po dwóch porażkach. Teraz nie będzie o te punkty łatwo, bo do Bydgoszczy przyjeżdża nieobliczalna ekipa z Szczecina. Czy Zawisza zdobędzie pierwsze punkty?
Mój typ: 1:1

Widzew Łódź - Korona Kielce
Na pierwsze zwycięstwo w tym sezonie czeka również Korona. Piłkarze Leszka Ojrzyńskiego przyjeżdzają do Łodzi, gdzie przed tygodniem Widzew pokonał Zawiszę i częściowo zmazał plamę po blamażu z Legią. Korona pechowo przegrała z Wisłą i ma na koncie jedynie jeden punkt. Czy Visniakovs potwierdzi dobrą formę i da kolejne zwycięstwo Widzewowi?
Mój typ: 2:2

Legia Warszawa - Podbeskidzie Bielsko-Biała
Na Łazienkowską zawitaja Górle, którzy zmierzą się z prezentującymi świetną forme gospodarzami, by zgarnąć pierwszą pełną zdobycz punktową, ale zadanie będzie bardzo trudne, bo Legia po dwóch imponujących zwycięstwach będzie chciała zdobyc kolejne trzy oczka. Czy podopieczni Czesława Michniewicza zatrzymają rozpędzoną Legię?
Mój typ: 3:1 dla Legii

Górnik Zabrze - Piast Gliwice
W Zabrzu czekają nas małe derby Śląska, w których zmierzą się dwie niepokonane drużyny. Górnik na swoim koncie ma 4 punkty, natomiast Piastunki mają ich sześć. Czy Piast znów zdobędzie pełną pulę?
Mój typ: 2:1 dla Piasta

Śląsk Wrocław - Wisła Kraków
Mecz przyjaźni na stadionie Miejskim we Wrocławiu. Śląsk, który pozytywnie zaskoczył wszystkich w czwartek zmierzy się z Wisłą, do której powrócił Paweł Brożek. Czy powrót Brożka zadziała na lepszy atak Wisły?
Mój typ: 2:1 dla Śląska

Zagłębie Lubin - Lech Poznań
Dwie drużyny, które jak na razie grają poniżej nadziei w nich pokładanych. Zagłębie już bez trenera Hapala na ławce powalczy o pierwsze sezonowe punkty z Lechem, który skompromitował się na Litwie. Czy zmiana trenera da Lubinianom pierwsze punkty?
Mój typ: 1:1

Lechia Gdańsk - Jagiellonia Białystok
Podbudowana remisem z FC Barceoną Lechia podejmie mającą na swoim koncie komplet punktów Jagiellonię. Lechia jak na razie ma na swoim koncie dwa remisy. Czy Jagiellonia podtrzyma swoją serię zwycięstw?
Mój typ: 1:1

0 komentarze:

Prześlij komentarz