>
:

Ads 468x60px

wtorek, 20 maja 2014

Świat Futbolu ma już dwa lata!


20 maj 2012 rok - jako początkujący 'dziennikarz sportowy' i blogger z kilkuletnim doświadczeniem postanowiłem założyć jakiś trwalszy projekt o mojej ulubionej dyscyplinie, czyli piłce nożnej. Tak oto powstała idea 'Świata Futbolu'. Doświadczenie, które nabyłem pisząc artykuły dla serwisu ekstraklasa.net oraz prowadząc kilka blogów o tematyce sportowej postanowiłem przełożyć na coś konkretniejszego, co przyczyni się do rozwoju mojej pasji i przyszłego zawodu, ponieważ za dwa lata, po skończeniu Technikum wybieram się na studia dziennikarskie. Pierwszy post na Świat Futbolu pojawił się w poniedziałek 21 maja 2012 roku, a była to informacja o tym, że piłkarze Montpellier zdobyli mistrzostwo Francji - LINK DO ARTYKUŁU! Potem przyszedł czas na relację z turnieju EURO 2012, który powspominać możecie TUTAJ! i tak oto Świat Futbolu rozkręcił się na dobre i jego żywotność (z małymi przerwami spowodowanymi siłami wyższymi) trwa do dziś i mam nadzieję, że jeszcze będzie trwała w najlepsze. Choć staram się być obiektywny i opanowany, to jak zdążyliście zauważyć często ponoszą mnie emocje, ale w końcu głównym hasłem i ideą bloga jest 'Piłka Nożna Okiem Kibica', a emocje to jedna z ważniejszych części kibicowania. Staram się być bardzo obiektywny i nie kierować się swoimi upodobaniami, bo Świat Futbolu jest dla każdego, nie ważne czy kibicujesz Realowi czy Barcelonie, Borussii czy Bayernowi, ale ważne jest to, że piłka nożna pełni ważną rolę w Twoim życiu, albo po prostu się nią interesujesz. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: zabiegani znajdą najważniejsze stadionowe i poza stadionowe newsy udostępniane na facebooku, sympatycy dłuższych tekstów znajdą tutaj różne felietony lub biografie. Kibice, którzy lubią wyrażać swoje zdanie na popularne tematy mają okazję się wykazać w cyklu 'Okiem kibica' dzieląc się swoją opinią na stronie zapytaj.onet.pl lub w komentarzu pod specjalnym postem. To Wy również decydujecie kto otrzyma tytuł 'Piłkarza miesiąca' i innych okolicznościowych plebiscytów. Zgodnie z duchem czasu jesteśmy na facebooku - LINK, a jeszcze w tym miesiącu znajdziecie nas ćwierkających na twitterze. Oczywiście, by blog rozwijał się jeszcze bardziej potrzebujemy ludzi z pasją, którzy chcieli by się dzielić swoimi artykułami i współtworzyć ten wspaniały projekt. Więc jeśli masz smykałkę dziennikarską lub po prostu lubisz pisać o tym co uwielbiasz napisz do mnie, a na pewno się dogadamy :)

Wszystkim czytelnikom dziękuje za te wspólne dwa lata, Wasze wejścia dodają ochoty do działania :) Mam nadzieję, że to nie ostatnie urodziny!

Pozdrawiam,
Patryk 'Patrix' Bochniak

0 komentarze:

Prześlij komentarz